mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg under juni 2012

Av Cicci - 1 juni 2012 20:20

I dag tränade jag hemma, körde lite plyometrics, var längesen jag körde det. Men gu´ va jobbigt det var, men härligt! Blev mycket ansträngd och svettig än vad jag brukar bli på gymmet, så det var härligt att känna kroppen anstränga sig lite. Svett ja, det var det jag upptäckte i dag ha ha. Jag svettas väldigt sällan, i alla fall inte så det märks eller luktar. Men i dag vet jag inte vad det var, antagligen för att jag inte hade tagit på mig deo innan jag tränade, för det luktade även fast jag hade duschat efter träningen. Först tog jag bort det med en fuktig handduk men det hjälpte föga, så för en stund sen hoppade jag in i duschen igen, så nu känns det bra igen. Men att jag skulle bli så äcklad av min egen svettlukt, det var något nytt faktiskt! det var förjävligt rent ut sagt ha ha. Fast det är faktiskt så, enligt mig, att oftast så luktar kvinnosvett värre än mansvett. Kommer ihåg en gammal klasskompis och henne stank det om, usch! man lär sig något nytt varje dag   

Hoppas ni inte blev för äcklade av detta inlägg, var bara tvungen att dela med mig ha ha    

Av Cicci - 1 juni 2012 08:18

Gillar inte det här vädret alls! Vill ha sol och värme så jag kan vara utomhus och hitta på saker med Han!   Skulle ju åkt till Omberg i morgon men det blir inte av, dels så kan jag inte ta mig dig och så vet i sjutton om jag vill hålla på med utomhusaktiviteter i det här vädret?? Aja oavsett vädret så är allt annat bara bra.  

Det var allt för den här gången! Puss Puss     

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards