mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg under november 2012

Av Cicci - 24 november 2012 17:41

Det är inte så att jag aldrig vill se honom eller ha något med honom att göra, visst jag har tänkt tanken bara för att slippa tänka och bry mig, men jag börjar inse att det kommer inte hjälpa. Anledningen till att jag inte längre vill skriva något om honom längre är för att jag inte alltid vet var jag har honom, och jag vet inte alltid var vi har oss. Det där kan ändras från vecka till vecka, vilket kan ge olika inlägg som skiljer sig åt. Jag håller nog med vad han sa i dag, att det som händer mellan oss borde vara något som bara berör oss och som ingen annan ska behöva bry sig om. Så nu vet ni i alla fall   

Av Cicci - 23 november 2012 09:45

Jag kanske borde tycka att jag inte ska ta på mig mer på jobbet då vi redan har det rätt stressigt, men jag har tagit på mig uppgiften att undersöka vilka tidsförbättringar som kan göras och liknande. Men jag älskar uppgiften, det är något att bita i, något jag kan engagera mig i och verkligen visa upp för dom på jobbet. Det är även bra då jag får säga "jag tycker...", "jag vill..." och såna saker. Vi hade möte i tisdags och jag var väl den som hade förberett mig mest, men jag är även den som jobbat där kortast tid och kan väl inte lika mycket i huvudet som dom   men det var kul att stå vid en tavla igen   jag får väl tack skolan och PBL för att det var så lätt för mig att ta itu med detta   vi har inte kommit så långt än men jag hoppas verkligen att det ger något   tänkte försöka hinna med någon dag att hitta alternativa lösningar på webben   skoj är det i alla fall!   

Av Cicci - 23 november 2012 05:43

Det jag bestämde mig för igår visar sig redan vara svårt att följa! Skit också   men inte för att jag har gjort något, eller det beror på hur man ser på saken. JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA! Situationen gör mig frustrerad....

Av Cicci - 22 november 2012 17:04

är så trött på det...så detta är det sista jag gör sen ska jag släppa dig, det måste jag..jag måste sluta bry mig!! skit samma om du går in för att såra mig, kommer inte kunna förhindra det i alla fall, och jag kommer nog överleva iaf...

Av Cicci - 20 november 2012 21:00

Fick lönespecen i dag och blev glatt överraskad att jag får mer i lön än vad jag hade räknat med, sisådär 3000 mer   Sammanlagt kommer jag ha 23 000 på kontot! Men nu gäller det ju att spara och betala av bilen, men det känns häftigt att ha så mycket pengar på kontot då jag nog aldrig haft så mycket pengar innan. Nu är jag jävligt glad att jag bestämde mig för att fortsätta jobba    Nej jag får inte 23 000 i lön, så långt har jag inte kommit än   *hoppar av glädje*

Av Cicci - 20 november 2012 18:59

En liten film om blyertspennan   

 

Av Cicci - 20 november 2012 18:44

Ha ha ja var ska jag börja? Kan väl börja med det minst trevliga, det vill säga att min före detta blev vän med min kompis på FB, trots ALLT hon gjorde och att han vet vad jag tyckte om det. Men jag kan bara tacka dig, för nu är hon och jag sams igen    Jag tänker inte låta dig trampa på mig något mer!

 

Man nummer två är en gammal vän som jag har gjort allt med kan man väl säga. Vi kan prata om allt och sist så kom vi in på ämnet sex, och då sa jag att jag inte bara vill ha det utan jag vill ju hitta en man som jag kan leva med, och som vill leva med mig så klart   och så frågar han om han inte är han ha ha, lustigkurre där   men följande fråga var ju lite värre då han frågade vad jag skulle göra om jag skulle bli med barn med honom ha ha...men jag har absolut inget emot såna här frågor, vet ju var jag har honom och det roar mig rätt mycket   

 

Håll i er nu för nu kommer man nummer tre...och det är han som friade till mig i drömmen! Han skickade sms till mig för några dagar sen och vi skrev rätt mycket till varandra. Vi pratade om kärleken  och jag önskade att han skulle finna någon som han kan skaffa familj med, och det är något jag verkligen menar. Vill bara se honom lycklig!

 

Ha ha nä, jag behöver inte träffa på nytt folk för att det ska hända något i mitt liv, det händer tillräckligt mycket ändå ha ha   

Av Cicci - 17 november 2012 07:22

Vilken dröm jag hade! Drömmen handlade om en kille jag dejtade ett tag förra året (han vi prata om igår Johanna ha ha), vi satt i en soffa och pratade och jag tror vi kysstes. Plötslig så frågar han om vi inte ska gifta oss! Med en antydan på att vi ska göra det för att komma över kommunikationshindret (ja vi hade svårt att kommunicera). Men han viskade nästan fram den här frågan så vet inte riktigt om jag uppfattade frågan i drömmen och har ingen aning om vad jag svarade. Om det skulle hända i riktiga livet, om vi var på den platsen vi var i drömmen, så ja kanske ha ha. va fan man kan väl inte säga nej till ett fireri? ha ha   Inte så ofta man får en sån fråga ju   Men den frågan lär ändå aldrig komma från honom för i dag pratar vi knappt inte ens med varandra och han verkar hamnat på en obra plats då han verkar rätt disträ och butter. Med all välmening, ryck upp dig!   

 

Nä nu blir det frukost och sen är det dags att dra till jobbet. dags att dra in dom grova stålarna ha ha   

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards