mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Cicci - 8 november 2012 19:14

Det är så tyst ibland, inte ljudnivån utan från andra. Tystnaden är mer tydlig nu när jag inte använder Facebook längre. Vad händer i andras liv? Vilka vill veta vad som händer i mitt liv? Jag har ju hört av mig till några men några av dom är lite dåliga på att svara. Speciellt en person som jag blir lite fundersam över men aja det är som det är. M hörde av sig förut iaf och det uppskattar jag    Så gjorde även B och J så helt tyst har det inte varit   Ha ha massa förkortningar av namn här nu, men nu fick ni något att fundera på   det skulle bara var skönt att få ventilera hur mötet gick och hur det efteråt gick. Ja jag vet att jag kan ringa J när som helst men jag vill gärna låta henne slippa det någon dag   

 

Nä nu är det bäst att jag går till affärn och inhandlar lite till morgondagen, ska ut och resa lite    Tell you more about it later   

Av Cicci - 8 november 2012 16:12

Fick ett brev i dag från sjukvården, fick en remiss till bettavdelning för en evighet sen, var det förra året?   men dom hade ingen tid då så jag har väntat sen dess på en tid och trodde att dom hade glömt bort mig. Men nu kanske jag äntligen kan få en tid    och nej, jag har inget sånt problem med mitt bett utan det har med migränutredningen att göra så lika bra att ta itu med det   

 

men nu är det dags att käka lite. tjing tjing!

Av Cicci - 8 november 2012 07:38

Jag är nervös inför mötet i dag, det händer rätt ofta att jag är det, men i dag är det för att jag ska försöka säga att jag inte är nöjd och sånt kan vara väldigt svårt för mig när det kommer till personer. Jag har väldigt svårt att säga vad jag vill. Men som jag sa till M, oavsett vad hon säger ska jag söka kontakt någonannanstans då jag har förlorat en viss tilltro till henne. Jag gjorde något svårt och jobbigt förra veckan, jag ringde till henne och sa att jag hade det svårt och jobbigt just nu, men det kändes inte riktigt som hon tog mig på allvar    Hon borde ha gjort det då jag har förbaskat svårt att räcka ut handen till folk när jag behöver hjälp och stöd. Men det ska bli bättre, det bara SKA det!

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards