mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Cicci - 24 mars 2012 07:50

Men inte än, ska väl gå om en timma men gick och la mig rätt tidigt igår så jag vaknade innan klockan 7, och då jag har kämpat med att komma upp innan eller vid klockan 7 hela veckan så tänkte jag att det är lika bra att gå upp...men först låg jag kvar en stund för att se om jag skulle somna, så klart    men nej det gjorde jag inte så läste lite och nu är jag uppe och påklädd. Ska bli skönt att gå till gymmet i dag, men ingen simning i dag på grund av såna där kvinnliga bekymmer ha ha   Ska i alla fall träna armarna och magen och så köra lite motion. Var på gymmet igår med en vän och det var riktigt skoj i och med att jag körde rätt hårt med henne och med mig samtidigt, så det blev ju en rikig sporre. Vem vet, man kanske skulle bli PT   Nä nu ska jag ta och äta ett ägg eller något för känner mig väldigt hungrig och det är inget bra om man ska gå till gymmet men då gäller det att inte äta för mycket, därför ska jag bara äta ett kokt ägg   

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards