mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Cicci - 17 februari 2012 18:56

Snart ska jag åka och hämta min nya soffa som jag har fyndat för 50 spänn, det är nice    Vet fortfarande inte vad som händer mer i kväll men den som lever får se   Ha en bra kväll i alla fall alla   

Av Cicci - 17 februari 2012 12:44

Japp i dag har jag mycket att göra och har ingen aning om eller hur jag ska hinna med allt ha ha    Ska baka tårta till morgondagen, fixa klart en uppgift som ska in i dag och sedan vid 18 tiden ska jag hämta en soffa...Jag kan hinna men problemet är ju lite att resten av gruppen inte har sagt så mycket om uppgiften och om de vill att några yterligare ändringar ska göras är det ju bäst att de hör av sig om detta snart..har inte bestämt mig än vad jag ska göra i kväll men det kanske blir en film med en kompis, beror väl på hur mycket jag känner att jag hunnit med   Det är en bra dag i dag i alla fall, har varit på gymmet och tränat armar och axlar, älskar att se min muskler arbeta ha ha  



Nä men nu har inte jag tid att sitta här längre ha ha...hörs kanske sen   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards