mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Cicci - 20 februari 2012 12:33

Helgen började med att en kompis hjälpte mig att hämta en ny soffa som jag skaffade uberbilligt    Efter det fixade vi pizza och åkte hem till honom för att se film och snacka skit. Det var riktigt trevligt och jag hade inte räknat med att dricka något men vi delade visst på en flaska mintu och några cider. Det var bara så skönt att göra något helt annat och bara ha skoj. Dricka lite, snacka lite skit, lyssna på musik och spela kort.


På lördagen kom syster och pappa och jag bjöd på tårta och kaffe/te.   Pappa och jag fick fina presenter och sedan åkte vi och bowlade, pappa vann som vanligt ha ha  . Men vi hade roligt i alla fall   Vi avslutade med att småtitta på Melodifestivalen fast som vanligt hängde jag inte med ha ha   Gjorde inte så mycket mer den kvällen efter att dom åkt hem, var rätt trött och hade ont i huvudet (bakis ha ha).


Söndagen var lugn men fick ju prata med den där fina killen i alla fall   Puss på dig!   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards