mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Cicci - 22 februari 2012 21:00

Jo tänkte ju fråga er vad ni tycker om min header. Är den okay, eller skulle ni vilja se något annat? Har inte så mycket annat att visa förutom mig själv då jag inte har några barn och så tror jag inte att Han uppskattar om Han hamnar på headern ha ha. Dock kan jag inget om design så bildmontage kommer inte ens på frågan.    Tacksam för förslag   

Av Cicci - 22 februari 2012 19:45

Ja är det något som skulle vara av intresse? För i så fall ska jag försöka lägga upp en dagens bild i morgon och berätta lite om dagen. Det låter väl fint??    Ja eller nej?   

Av Cicci - 22 februari 2012 18:41

Ahh det är verkligen lycka att få prata med dig, få höra din röst och få se dig. Du och det gör mig så glad. Jag önskar du bara var här. Men snart så!  





   

Av Cicci - 22 februari 2012 15:30

Dagens träning blev en promenad till gymmet på 45 minuter, ett Core pass på 30 minuter, 5 minuters uppvärmning och sedan tränade jag mage och rygg. Hade ju tänkt att simma i dag också men det blev inte så då man bara fick simma mellan 6.30 och 8. Så det blev en promenad med Johanna och Ubbe i stället, trevligt med lite sällskap och tjejsnack   

Av Cicci - 22 februari 2012 13:31

Tänk om han skulle träffa någon annan? Vill inte tänka den tanken och tänker nästan aldrig den tanken. Men risken finns ju, men jag hoppas...Det är kanske är dumt, kanske inte, men det är inte så konstigt egentligen, för jag tycker ju om honom...    Puss puss   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards