mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Cicci - 23 februari 2012 23:26

Nu är det verkligen dags för mig att sova, skulle egentligen gått och lagt mig redan för en halvtimma sen men fastnade i telefon med min kompis som jag ringde för att jag inte ville gå hem själv i mörkret. Har tillbringat kvällen med Ida, vi drack lite och hade skittrevligt  






Men nu ska jag sova så god natt och sov gott!


Saknar dig som fan!   Pussar!   (Kommer du ihåg såpbubblorna?   ) 

Av Cicci - 23 februari 2012 17:45

Känner igen mig i den här låten, längtan och sökande efter den där rätta..Nu kanske jag har hittat dig  





 

Av Cicci - 23 februari 2012 15:32

  


    


Dagens humör: Underbart, jag är lycklig och känner mig sexig ha ha   

Dagens mående: Jag mår underbart fint, lite träningsvärk bara men det är så det ska vara   

Dagens borde: Plugga!

Dagens frisyr: Ja lite rufsigt kanske   

Dagens smink: Lite mascara bara

Dagens klädsel: Ja det syns på bilden om inte annat   

Dagens planer: Borde plugga och diska, får se hur det går med den saken, ska i alla till en kompis sen   

Dagens materiella vill ha: Oj vad skulle det vara? Bra fråga   

Dagens fundering:*censur*

Dagens beroende: Träning!   

Dagens tråkigaste: Hmm det var väl att det var massa folk och barn i vägen när jag skulle simma så fick sick-sacka lite   

Dagens längtan: HAN och april   

Dagens superlängtan: Ha ha finns inget mer jag längtar efter än Han   

Dagens tidning: Aftonbladet

Dagens låt: Det får bli en skiva i stället, den jag skaffade i dag, Absolute music 37   

Av Cicci - 23 februari 2012 12:45

Aha! Kom ju på det att jag måste ju ha en till kategori    Kärlek och sånt. Mmm det låter väl fint?   Först vill jag börja med att säga tack till min finaste vän Johanna som alltid finns där, speciellt igår när jag var helt förstörd. Hon är så klok ibland och ger mig andra synsätt på saker och ting. Igår var jag ledsen men i dag känner jag mig väldigt lycklig, och detta tack vare denna underbara vän som jag älskar av hela mitt hjärta- du och jag för alltid!  

 

Måste ju även få säga några ord om den där underbara Mannen som jag har i mitt liv. Han förgyller mitt liv och betyder mycket för mig. Önskar att det var april nu! Så jag får träffa honom   Puss på dig!   

Av Cicci - 23 februari 2012 11:30

I dag är det simma som gäller, ska försöka simma en timma. Har inte simmat så länge så vet inte exakt hur mycket jag orkar. Har ju orkat att simma en halvtima utan några större problem men då har jag ju även tränat annat innan, och därmed inte orkat mycket mer, så antar att det inte skulle vara några problem    Simmade 600 meter på 30 minuter sist så borde ju komma en bra bit i alla fall om jag orkar simma en timma, men det SKA jag orka. Man måste intala sig själv ibland   Bli ju även promenad till och från gymmet och en extra sväng då jag ska häma en cd skiva, så promenaden blir väl sammanlagt 2 timmar *nice*. Ska till en kompis i kväll så där kan det bli en timma promenad till. Det går bra med träningen och det känns så underbart!  




   

Av Cicci - 23 februari 2012 09:08

Vet ni att det finns flera bra anledningar till att inte fortsätta vara vän med sitt/sina ex? Dels det är att man en dag kanske känner att man vill ha tillbaka exet, men även det där att exet kan försöka förstöra för en när man hittar någon ny. Har inte sett det så klart förut men nu är jag ännu mer övertygad och glad för att jag knappt inte är vän med någon av mina ex, typ bara en, och det räcker gott och väl. Försökte ju bli vän med ett av mina senaste ex men la ner det då jag tänkte på vad han hade sagt om mig efter att det hade tagit slut och hur han inte respekterade mig. Det sjönk in mer och mer så till slut sa jag att nej, vi ska inte vara vänner. Det känns faktiskt otroligt skönt att verkligen ha släppt mitt förflutna, förr hade jag så lätt för att hålla fast vid det förflutna men nu har jag inget att hålla fast vid i mitt förflutna. Så mitt råd till er i dag är att verkligen fundera på varför du vill vara vän med ett ex; är det för saken skull? Är det för att du vill ha personen i ditt liv? frågan är då varför, ställer personen alltid upp på dig eller är det för egoistiska skäl? Ibland är det bättre att släppa sitt förflutna, detta för att förbättra chanserna för framtiden och framtida kärlekar. Tänk på det!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards