mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Cicci - 21 februari 2012 15:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Cicci - 21 februari 2012 14:45

Första träningsdagen i dag den här veckan, gymmet var stängt igår. Kände att det var på tiden att jag skulle slöa och satsa mer på motion i dag så förutom att styrketräna benen, simmade jag i typ 30 minuter. Körde crosstrainer och löpbandet i 30 minuter sammanlagt och så går jag till och från gymmet vilket är en promenad på 1 ½ timma. Så det blev några timmar träning i dag    Gick hemifrån vid typ 8.20 och var hemma 12.45, känner mig väldigt duktig i dag i alla fall  

Av Cicci - 21 februari 2012 13:23

Nej inte mina barn, har inga    Min inställning till barn och ha ansvar för barn är lite sisådär eller vad jag ska säga. På grund av hur mitt liv har varit har jag väl tvivlat på att jag skulle kunna ta ansvar för barn och så, men nu när jag mer och mer tar ansvar för mitt eget liv märks det mer utåt att jag även kan ta ansvar för annat här i livet. Var ju barnvakt några timmar i lördags åt två barn, 4 och 5 år gamla, och jag var bakfull och trött. Hade inte räknat med att helt plötsligt bli barnvakt, men barnens pappa var tvungen att jobba lite i garaget, och han sa att jag typ kunde sätta dom framför teven. Men nej det funkar inte för mig, för jag vill så gärna bevisa att även jag kan ta hand om barn, inte för att jag tror att han misstror mig men det blir så av ren automatik. Så jag såg till att barnen åt upp sin frukost (och det var inte det lättaste ha ha men det gick   ) och efter det tog jag ut dom i snön så dom fick leka lite. Vi byggde en snögubbe, som jag tyvärr "dödade" genom att dela itu hans huvud med en morot ha ha   Aja barnen var glad i alla fall och jag framkallde inga tårar ha ha. Men det var bra för mig att få vara lite barnvakt för då fick jag se ännu mer att jag kan ta hand om barn, på flera olika sätt, inte bara underhålla dom men även säga åt dom. Gulliga och snälla barn i alla fall, så jag kanske bara hade tur ha ha.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards