mysomewhatordinaryworld

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Cicci - 8 maj 2012 19:23

I dag provade jag på yoga på gymmet. Första gången jag gjorde yoga. Om det var roligt? Hmm kanske inte i den bemärkelsen, men det var skönt och avslappnande så det är något jag kommer göra igen, redan nästa tisdag faktiskt   Mitt största problem, som dock inte var andningen som jag trodde först, var att jag blev så svettig om fötterna så jag gled omkring på mattan och hade jättesvårt att koncentrera mig och hålla positionerna. Men instrktören sa till mig att jag skulle ta med mig en handduk nästa gång att stå på. Väldigt bra instruktör btw! I kväll har jag även tagit en skön promenad i solen, underbart väder!   Nu blir det att fortsätta vara duktig och plugga   Hoppas alla får en bra kväll!    

Presentation


En blogg om My Somewhat Ordinary World- plugget, kärleken, vännerna och smått och gott som händer i livet. Aliquando et insanire iucundum est < > Ibland är det skönt att få vara galen!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards